God morgon

solen skiner inte idag men de ska den göra imorgon, torsdag och fredag, de är perfeckt för på torsdag ska vi grilla hos svärmor och på fredag ska vi ju till Kittelfjäll, och vi ska grilla då också, hmm.. blir mycke grillande.. Men de gör inget, de är ju såå sjukt gott!:) 


Och Micke har ju en överaskning till mej i helgen, vi ska åka till umeå mer vet jag inte, det ska bli så spännande att se vad han har hittat på!
 
Idag hade jag också tänkt att köpa nya hjul till min fina röda skrinda. Så snart kan Nikki åka i den! :)

Kommentarer
Postat av: Hillevi

ja det önskar jag me! Det är inte alls nå kul att ha sin bästa vän så långt bort :(



Gimla mår riktigt bra iaf :)Djur kan verkligen trösta en när man är nere... för jag är ju ofta ensam hemma men då är det skönt att katterna finns här hos mig!

2009-04-28 @ 19:25:07
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: maglate

Aha var det på Fredag ni skulle dit ?

Trodde det var imorgon :P

2009-04-29 @ 23:33:53
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0