Ja verkligen April väder idag!

Imorse när jag steg upp, (5.30) tittade ut genom fönstret så snöade det... suck.. men igår sa jag till Magda : hoppas att det blir dåligt väder imorgon! så jag ska väll inte klaga.


Sen när jag va på väg till jobbet va det snö på vägen såklart, men när det har fryst på natten och det har snöat på det ja, då kan man ju räkna ut vad som kommer att hända mej då jag går till jobbet kl 6.50.. så  jaa jag halkade.. 
I alla fall så föll jag på rumpan och gled ca 2 meter.

Sen halkade jag mej fram till jobbet.


Det snöade ganska länge kanske till 9-10 sen börjad det att töa.

När jag gick på lunch 12 så va nästan all asfalt framme inte på småvägarna, men på stora vägen, och när jag gick hem va det mer asfalt framme, och nu ikväll när jag tänkte mej ut en sväng på promenad (19) så regnade det... och nu är det verkligen jätte lite slask kvar på småvägarna.


Och jag kan ju bara tänka mej vad som kommer att hända imorgon, det lär ju bli minus inatt, och då kommer det att bli blåis som inte ens syns.. jag funderar på att ta på mej en hockeyutrustning imorgon bitti    


Kommentarer
Postat av: Linda

jo, ja få göra nå sånt =P Vargbröder heter boken, de är en serie på sex böcker.. Igentligen så är de väl barn/ungdoms böcker =)

2009-04-02 @ 21:21:01
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/
Postat av: Anna

hihi, ja man kommer på sig själv ibland o sitta o små le! :)



aah, bra tips! kom på att Emmelie gjort nått med en hink oxå, vore kanske lite enklare än en kruka! För Baltazar är lite rädd för tunnlar och prassliga saker, kanske borde 'klicka' bort de :)

2009-04-02 @ 21:49:58
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0