Jaaaa

Äntligen har jag min ormat!! Jaa:) Jag har ju möss som ska föda ungar och dom till ormat, men inte får jag några ungar nu på dom.. ??

Men då såg jag en annons på blocket att de är en som skulle sälja möss, jag ringde dit och han hade ormar själv vilket som är väldigt skönt! Annars vill man gärna inte berätta vad man ska ha dom till, men jag ska ju endå inte mata dom med djuren jag köper utan ungarna dom får.

Så nu den 3 maj ska jag hämta dom, äntligen:) Är ju dyrt att köpa möss, mina ormar äter 1 gång i veckan 1 mus som jag köper i umeå kostar 27kr, okey jag vet att det finns att få tag på billigare men jag vet inte vart, och vem ska man fråga här i vilhelmina, är ju typ ingen som har ormar.

Kommentarer
Postat av: Linda

På hundshoppen här i lycksele säljer dom döda möss.. Dom kanske är billigare där..

2009-04-20 @ 21:12:22
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0