Spöken ger oss pengar!?

Jag och Micke sitter och tittar på det Okända, då känner vi plötsligt hur det landar något mellan oss i soffan, så vi båda tittar ner och ser att det ligger en 5 krona mellan oss, jag tänkte att de va en krona som föll ur hans vänstra ficka, för den hamnar närmare han, han tittar också upp och ser ut som ett frågetecken?


        
- Vart kom den ifrån? Frågade Micke
        
- Föll den inte ur din ficka?

        
-  Ne jag har ingen 5  krona på mej...
        
- Ööö.. är du säker?
       
- Jaaa!


När jag tänkte efter så tidigare idag när jag och Micke tittade på cops så kände jag i hans ficka vänstra ficka (hehe jag är väldigt nyfiken av mej). Men jag hittade bara 2 handlingslappa, sen stoppade jag in handen igen och kände efter, jag riktigt grävde, men hittade inget alls. ;)


Och då blev jag som ett frågetecken..


Han la 5 kronan i hans vänstra ficka och lät den falla ut, men det blev inte alls samma sak, sen tog han upp den och släppte den ca en halv meter rakt ovanför soffan och de va exakt så de kändes när den landade!
Jag och Micke tittade på varandra, Micke trodde att jag drev med han och jag trodde att han drev med mej, men så va det inte.


Inte nog med det så tog jag upp 5 kronan och tittade på den och det står 1987, det året jag är född! och jag måste säga att den är ovanligt blank för att vara från 1987!!?


Ne jag är lite skakis nu när jag sitter och tänker på det.







Ja just de jag inte nog med det så är det ishockey istället för Grays Anatomy! SUCK!   


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag säger ju att ni bor i en spöklägenhet!

2009-04-08 @ 21:21:06
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: allis

scaryy!

2009-04-08 @ 21:36:49
Postat av: Magda

Oj shit ! :O



Någonting kommer hända dig ..

2009-04-08 @ 21:37:37
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Magda

Man vet aldrig :P

2009-04-08 @ 21:40:13
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0