Spöken??

Ni minns glasbitarna och 5 kronan?


I onsdags så va våran staty-drake som står på högtalare fram flyttat lite mindre än hälften va över kanten, detta har hänt en gång förut och då finns det absolut ingen förklarning? 
Men förra gången det hände så va den mycket mer framflyttad!
Men i onsdags när den va det så va jag ju barnvakt så de kunde ju ha varit dom som ha varit vid den?

Sen imorse så frågade Micke mej om jag hade stängt buren till Ida? När Ida låg i buren va den stängd?!

Hon har som sin egen plats där och vi sänger aldrig där, detta har också hänt en gång förut men då va ingen hund i, samma sak då, Micke steg upp och frågade varför jag hade stängt buren till Ida, men då låg hon inte där i.

Den är Inte stängd helt utan igen puttad och de är omöjligt Ida, jag har provat att gunga i buern, "dörren" stängs inte, har provat att stänga den lite men "dörren" stannar när jag släpper den... Jag fattar inget.


Det skulle vara himla kul att sätta upp en kamera som man sätter på på kvällen för de är ju då allt verkar hända, och de händer när man minns annar det.




Kommentarer
Postat av: Hillevi

Läskigt!

2009-04-26 @ 22:02:29
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0