Jag tror inte jag har några läsare kvar...

Inte för att jag har/hadde så många.

När jag flyttar in i min nya lägenhet så ska jag börja skriva igen, åå dit längtar jag.

Alltså jag har varit sjukskriven i ca 1 månad för de va en kille som lyfte mej och han föll så jag fick hela hans vikt på min fot, men nu är jag ganska bra, ska prova att börja jobba igen på torsdag, men eftersom allt, allt händer nu så ska jag ju såklart bli sjuk, jag hoppas och hoppas att jag är frisk på torsdag så jag får börja jobba.


Ne nu ska jag slänga i mej lite mat sen ska jag och några andra se film.


bilderna på kläderna kommer upp sen... när vet inte..

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Jag är en trogen läsare! synd att du inte kunde komma :( puss

2009-07-28 @ 08:42:17
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Marie

Ja är å en trogen läsare! =)

2009-07-28 @ 11:40:40
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: (x)svärmor

Jag finns också kvar :)

2009-07-30 @ 21:54:18
Postat av: Sara

Jag tittar ocksa in lite da och da.. Ska du inte lagga upp bilderna fran Uppsala ocksa?

Saknar dig..

2009-08-04 @ 04:17:47
Postat av: Matilda

Jag tittar oxå in ibland:) Men va säger du, är du skadad? Länge sen man såg dej nu, du få ta med dej Viggo och Allis och komma förbi i stan nån gång..sist ni var förbi var typ i...ja, början av året kanske? illa;) sköt om dej!

2009-08-18 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0