Det är det häftigaste jag har gjort!!

Micke sa för ca 1 månad sen att 2a och 3e maj så ska vi åka bort, han sa att det skulle bli en överraskning, så när 2a maj kom så åkte vi ca 9 på morgonen, jag visste att vi skulle till umeå men inte vad han hade hittat på? 


- Om du öppnar hansfacket så ligger biljetterna där, säger Micke



Jag öppnar hansfacket och tar fram biljetterna, battle of botnia...



-battle of botnia? Vad är det?


Jag ser hur Micke ler, jag ser att han vet att jag kommer att bli glad.


-Vi ska på mma!!


-Va?? är det sant? var när hur?    

Jag är överlyckligt jag ska få se det live!


Micke berättar att vi ska dit samma kväll, först ska vi till en vän till han. Han håller på med mma själv å så.

Jag är överlycklig och hela dagen känns såå lång!



Sen kommer vi dit, hela jag skakar, jag fattar inte att jag ska få se det live, kommer jag att tycka om de lika mycke då? eller mer?


 Vi kommer in hittar en rad längst ner längst fram, alltså inte en V.I.P, men endå nära, vi ser vad som händer.


Jag kan inte berätta om alla matcher, men jag vet en som ligger på youtupe, det va den sissta  matchen, den bästa! Troeng Vs Silva.         KOLLA HÄR



Tänk er över 2000 pers där! vilket tryck det va!



TACK MICKE DET VA DET BÄSTA SOM HAR HÄNT MEJ!!


En sak är då säkert, jag vet exakt vad jag ska göra i höst! ;)


Kommentarer
Postat av: svärmor

...och vad exakt ska du göra i höst? Slåss? :)

2009-05-05 @ 14:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0