Joo jag lever, jobbar bara lite för mycket ;)

Det går jätte bra med Diva, har skrivit en annons nu på blocket, så om någon är sugen på en rottweiler så hör av er! Men jag kommer ju såklart att vara super noga med vart hon hamnar. Jag skulle nog aldrig kunna föda upp valpar, för jag skulle nog inte få bort alla, jag är såå sjukt noga med vart Diva ska och bara grubblar jag mej för om det kommer det att dyka upp någon som jag kommer att kunna skicka iväg henne med, eller kommer jag aldrig att hitta någon tillräkligt bra ägare?

Jag hoppas då att den nya ägaren finns där ute någonstans! 


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag hittar inte annonsen.

2009-05-27 @ 20:47:02
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Marie

Äre Daschas hund? (alltså peders storbror, kom int på va han hette, bara va han kallas :P )

2009-05-28 @ 18:26:20
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0