Nyvaken hos Emelie

Igår tog jag bussn till Lycksele, och Emelie hämtade mej på busstation när jag va framme.

Vi åkte  direkt hem till henne lastade ur allt i lägenheten sen åkte vi och handlade gosaker som vi åt sen på kvällen till filmen Yes Man den va ju gaska bra.

Har även skrämt lillesyran lite, hehe hon och en kompis till henne va ensam i huset.
Jag och Emelie gick in och bara skrek rätt ut ojojoj vad rädd dom blev!
Nästa gång vi skrämde dom va efter att vi sett filmen, kl va ca 23.30och dom satt oh såg på en skräck film. Då blev dom ännu räddare!

Nu ska jag äta frukost, göra mej klar sen ska jag till pappa och Allis.
Ikväll ska jag och Emelie ut på hotellet, och att gå ut med Emelie är såå  himla kul! JAG LÄNGTAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0