Trodde jag ja....

Jag sa i helgen att äntligen känns de som om illa måendet har gått över! Gud så skönt!

Men... de känns om att de jämt är ett men...  Jag åt en banan inatt och imorse, setg upp ca 9, efter en natt med lite sömn, mådde bra endå! Jag ringde Ulf och han frågade hur jag mådde och jag sa jätte bra, just nu iallfall, vågar inte riktigt hoppas.

När jag gick in i köket som jag har svårt för vet inte varför men då brukar jag må illa, jag kände hur det smög sej fram men inte alls så att jag skulle spy.
Plocka fram frukost i vardagsrummet och där kom det från nästan ingen stans, skynda på toan och.... ja...  suck så nu mår jag inte alls så bra, måste endå på bilskolan..


Hoppas att dagen fortsätter bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0