Ida vs Myra 0-1

Ida låg i sin bädd när hon plötsligt börja att kolla runt sej, satte sej upp och gjorde ett litet ryck och skyndade sej att gå från bädden till hallen.
Jag gick fram till bädden kollade vad hon tittade på, gissade att det va någon insekt som hon släpat in och jag hoppades verkligen att det inte va en spindel.
Ropade på Ida, hon kom fram till bädden och där står vi båda och tittar ner i hennes bädd, jag frågade henne vad det va, hon tittade upp mot mej sen ner på bädden igen, rycker till och skyndar sej till hallen igen.
Jag ropar tillbaka henne, precis då kommer Ulf också och han frågar vad jag gör, precis då ser jag att Ida har en blöt jätte arg myra på tassen, hahaha stakars hund!
Ulf hämtar en pinsett men den myran sitter verkligen hårt inte konstigt att hon ryckte till då den bet tag i hon.
Ja han fick iallfall bort den arga myran och Ida våga ligga i hennes bädd igen.

Kommentarer
Postat av: Marie

men stackars Ida!

2010-05-27 @ 23:53:11
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0