Sol en stund på morgon!

Skönt att vakna upp en morgon och se att de inte snöar ute för fullt.. gud så jobbigt det är att titta ut och se att de är vitt på marken.

Men idag vaknade jag och de va sol! Häääärligt!

 

Sitter i soffan och tittar på vakna med the voice, de är nått jag ser varje morgon såå mysigt och det är såå bra.

 

Idag ska jag och Ulf till Lycksele hälsa på lillesyrran och Pappa, läängtar, sen på lördag morgon ska vi till Umeå allihopa.

På lördag ska gå på stan och på kvällen är det födelsedagsfest, Ulfs lillebror har fyllt år och han ska ha tema prinsar och prinsessor, jag ska lägga upp bilder sen.

På söndag är det dop för Björn och Ankis minsta, Folke.

 

 

Snart nån gång så ska jag få prova barnvagnen, en vän har en tvilling/syskonvagn men de är mest bara ett barn som åker, iallfall när hon är och går promenad här på platsen, så då ville hon prova våran vagn och känns den bra ska hon köpa en lika dan.


Kommentarer
Postat av: Marie

vilken snygg vagn! :D

2010-05-07 @ 20:31:01
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0