Helgen

Fredag:

Jag och Ulf träffade prästen efter lunch, tittade på lokalen som vi ska ha fika i, det kommer att bli jätte bra!

Sen skyndade vi oss hem och packade, vi blev senareän vad vi trodde, å snöstorm hela vägen, så det gick typ bara i 60-70, otäckt va det!!

När vi kom fram åt vi biff och potatis, jaa, jag ska ju endå inte äta potatis men jag har bestämt att om jag är på besök så gör jag det endå, mindre potatis men äter det endå :)

Vi blev jätte jätte trött på kvällen, oj oj oj så trött vi va..
Ulf pappa hade hyrt ett rum på vandra hem åt oss så vi begav oss dit, in med all packning och bara göra oss klar för sänge sen sova! ...... trodde jag ja...

Jag har åkt på ännu en mjölkstockning..... H*VETE!!! Min 7e...
Tur bara att det va på det hörga bröstet, alla andra har varit på vänster.

En natt med feber och värk, väckte Kean så han åt, hade ju såklart inte tagit med mej pumpen, vad ska jag ha den till minns jag att jag tänkte... Jaaaa Linn om du åker på en mjölkstockning!!


Natten va hemsk hade hörg feber och frös som en gris, huvudet kändes som det skulle sprängas...


ca 3 på natten..  Ser att det är 2 täken, jag väkte ulf och han fick bädda in mej.

På vandra hemmet så va det 2 våningssängar så de dét vart för trångt att ligga brevid varandra hela natten. Men jag kröp in under hans täcke närmare på morgonen.



Lördag:

Dagen då vi skulle se Björn Skifs!

Vi for ju till Ulfs pappa för att han hade bjudit oss på konsären!

Och den va bra! Men det va inte så många unga, och jag hade nog aldrig gått på den om vi inte blev bjuden.

Super trött va jag men de va jätte trevligt endå.

Hjälpte Märtha lite med deras hund, alltså Ulfs pappas hund, Märtha är hans fru, iallfall så drar han mycket med henne, det är en jätte fin hund, och de slutade bra hon kom som på det.

vet att det blir lite ytligt nu men jag orkar inte gå in på allt! är så trött..


Söndag:

Natten gick bra och Kean sov i sträck från 12 till 7! SKÖNT kan jag lova!

Frukost och sen lunch åt vi där sen for vi hem.




När vi kom hem så handlade vi, hittade en STOR tomat!
Vet inte om stora tomater heter biff tomat eller om Biff tomat är en egen?
Det här va iallfall en kvist tomat.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jobbigt me mjölkstockning hela tiden! lider med dig=( ...i övrigt så lät helgen trevlig=)....kram /Nadja

2010-10-26 @ 16:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0