Lilleman

kean har kommit in i någon period då han är rädd för höga ljud och mörka röster.

Igår kom Lollo förbi jag stod och dammsög medans kean sov, hon vart förvånad över att han sov medans jag dammsög, men det har han alltid gjort, jag går ju runt och bär han i babybjörn medans jag dammsuger och han somnar! Alltid!

Sen när Lollo for så låg Kean i babygymet, "pratade" och roade sej själv, så jag startade dammsugaren och hör världens hjärtskärande skrik!

Stänger av dammsugaren och blir rädd först, jag tror ju att det har hänt nåt, men på några sekunder så går det över.

Funderade på vad det kan va och provade att starta dammsugaren igen å vipps så har jag världens ledssnaste/räddaste bebis igen.


Men.... ska jag inte kunna dammsuga!?

Efter ett tag somnar han och då testar jag igen, ja då går det jätte bra, jag dammsög tillochmed i sovrumet och han sov som en stock iallfall!

Sen på kvällen kom Patrik och Tone förbi med blöjor från Norge!
Tones pappa köpte blöjor till oss när han va i Norge.
Dom kostar bara 25 kr!! Ett paket som kostar 110 här kostar 25 i Norge!!?

Till saken, när dom kom och Patrik hinner nästan bara säga hej så brister Kean i stor gråt av rädsla! 

Hoppas attd et går över snart! 




Tiden går så fort och han växer!
När jag tittar tillbaka på bilder ser jag hur han har förändrats!

Världens vakraste pojke!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0