Nya dieten!

I morse när jag vaknade va det vitt ute, eller inatt kl 2 då såg jag det, Ulf hade jour så han frågade om jag hade kollat u och fick då se att de va såå  vitt ute, mysigt!

Sen kom solen fram, men jag har inte varit ute nått. Städat och pysslat här hemma.

Ammat och bytt blöja, jag känner mej som en ko som ständigt byter blöja.


Emelie har hjälpt mej med en ny diet, hmm... tror det är gi metoden?
Bra att jag vet vad jag själv är på för diet..

Iallfall så blev min lunch äggpizza, som är super gott!!





Middag blev korvstroganoff, med sallad och lite keso, inge ris alltså ;)






Kean skrattat åt nästan allt nu! Han är världens sötaste, våran gullunge ;)

Kommentarer
Postat av: bästa lillasyrran

åhh han är så söt, när man ser på den där bilden är det som att man känner igen någon.. eller nått.. kan inte sätta fingret på det.. blir helt varm i kroppen! hihi

2010-10-21 @ 19:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0