Om vi endå är uppe..

Ja om vi endå är uppe Kean så kan vi väll blogga... eller jag!

Lilleman vill inte sova, försökt att natta han men nope! vill inte!

Och det går ju inte att ha en gnällig Kean i sovrumet när Ulf försöker att sova.
Tycker synd om han som jobbar så mycket, nu när vinte jouren har börjat...

Nu när han låg i sängen då jag försökte att natta han så lyckades han nästan att vända från rygg till mage, mage till rygg kan han ju redan men det är svårare från rygg till mage, då har han ju en arm ivägen.
Om han fortsätter såhär så kommer han att snurra runt hur han vill om 2 veckor!

Kommer vara ännu en sak jag måste oroa mej för.. fy det är såå jobbigt, jag har svårt att slappna av på nätterna då jag är så sjukt rädd för plötslig spädbarns död.. fy tycker inte alls om ordet.

Jag måste ju kolla han på nätterna eller innan jag somnar, och som mamma så vaknar man av mista lilla ljud å då måste jag kolla så han andas, jag pekar tillockmed i sömnen till Ulf att kolla han när han stiger upp på morgon.

Och om han nu vänder sej från rygg till mage...

Men det är så roligt nu när man ser att det händer saker, han blir lixom mer en människa inte en liten söt "grönsak" längre.

Hmm.. lät knasigt men dom som har barn förstår vad jag menar!




Annars idag har jag jobbat en timme sen gick jag till bilskolan och pluggade ett tag, Krille kom också dit och pluggade, roligare med sälskap, och jag hade då inte vågat sitta där själv..

Pluggade hemma ett tag på förmiddagen, satt i soffan med ena armen upptagen med att hålla i en ammande Kean och den andra på datorn. Mysigt!
Bra med bärbar dator, sen somnade Kean så de va bara att fortsätta att plugga!
Gick bra iallfall.

Nu vill jag bara få det bort gjort, å det är helt sjukt!! Såg att dom hade höjt körlektionerna, alltså en körlektion kostar 400!!
Och en körlektion är 30 min... Men dom slår nästan alltid ihop 2 så det blir en timme å då blir det ju 800 om dom har tänkt så!? Tur att jag bara ha ca 3 kvar... 







Tog denna bilden med mobilen när jag gick til jobbet.
Det är ju sparkföre!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0