NUS och Modo....

Internet har varit nere hela dagen igår.. Men nu är den tillbaka.

Kean är i någon ökningsperiod så han äter hela tiden! I måndags åt han typ verje timme, nu är det väll varannan.

Imorse då jag hade varit uppe och ammat så sa jag till Ulf att jag inte har varit uppe och ammat han nått inatt, joo sa Ulf de har du!
Jag har verkligen inget minne av det.. Minns inte heller då Ulfs kl ringde... måste ha varit trött..


Jag och Kean sov i sängern till kl 9.30..  Och jag är fortfarande trött..


Imorgon ska vi till Umeå, Både jag och Ulf ska till NUS, jag ska kolla en bröstböld och han ska kolla sin handled, tur vi kunde fixa så vi fick samma dag.





Kean fick den hära nappflaskan av farbror Anders :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0