Helgen

Det harverkligen varit svin kallt ute hela veckan, så det har mest varit inne hela vecka så det har ju inte hänt så mycket .

Men här kommer det lite bilder från i helgen.



I fredags ringer jag Ulf:

Du jag tänkte att vi kunde baka kladkaka istället för att köpa godis å så?

Ulf: Jaa eller det är lite för sent men vi kan äta kladdkaka iallafall

Jag: Neej inte båda! men du har väll bara köpt lite godis?

Ulf: Men ååhh, mmmm jo det har jag....



Alltså det va en stor påse godis! lite ångest jag fick!
Men idag packade ja ner det godis påsen i hans västa å hoppas att han äter upp resten som fanns kvar i den, annars så kastar jag den!!










Kean har lekt med nallen på golvet ojojoj vad roligt det va!







Och sitta i en kartong är ännu roligare!








Kommentarer
Postat av: Britta

Mums godis :)



Åh vad jag längtar efter Kean! Lägg gärna upp fler bilder på han.

2011-02-22 @ 07:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0