Jag tror jag spyr!!

Igår gjorde Ulf matlådor, spagetti och köttfärssås! Fyyy de är nått som jag verkligen inte klarar av!!

När jag mådde illa så klarade jag inte av lukten av den som jag egentligen tycker är en god maträtt men jag kräktes förut bara jag kände lukten.

Iallfall så gjorde Ulf matlådor igår, å jag gruvade hela dagen på hur det skulle gå när han lagade maten, men de gick himla bra!

Han hade på fläckten på fullt och diskade direkt han va klar så de luktade jätte lite. 
MEN nu i morse så tog han ut en matlåda ur frysen, åååååå fyyyyy vad det luktar nu!

Jag klarar verkligen inte att öppna frysen nu!!
Det borde ju lukta mindre när maten är instängd i matdosor i frysen men ikket!!


Så nu mår jag verkligen illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0