Lugn dag idag med.

Idag har jag varit hos jobbgaranti för ungdomar.

Det är lite roligt att gå dit för hon som jag har som handläggare är så sjukt trevlig! Henne gillar jag.

I alla fall så måste jag söka minns ett jobb om dagen runt om i hela Sverige, de känns inge kul alls, tänk om jag skulle få ett jobb i Skåne, nu väljer jag ju inte att söka där först men om jag skulle få ett i Skellefteå, ska jag då få de och fara på en arbetsinterjuv vad säger man då..

Jaja jag tror endå inte att jag får nått eftersom jag är prego.

 

Har iallfall sökt mitt jobb idag, tänkte att jag skulle göra bort det så fort som möjligt, skit att de inte finns nått jobb här.

 

Ulf ska ju sälja subarun till Peter och den åker imorgon, stakars Ulf tycker att de är jobbig, men jag vet att han kommer att tycka att det är skönt att få bort den samtidigt.

Det enda som är roligt med den bilen är typ bara att ligga på raggen med, annars om man ska köra långt är det bara jobbigt, den låter ju så sjukt mycket så man kan knappt höra vad man säger till varandra och ska man spela musik måste man spela så högt.

Ne tack och lov för Gunnar (Volvon) rymligt och bra och om nått går sönder på den så behöver det inte kosta 15000 utan ca 4000, beror såklart på vad som går sönder.

 

 

Igår hade jag och Ulf en myskväll, vi fick ju våran barnvagn! Hehe å vi kunde inte låta bli att sätta ihop den, så nu är den ihopsatt och står i sovrummet, ska väll ställa den i källaren sen men den får stå där dens tår ett tag, så vi får titta på den och fatta att de inte är så långt kvar nu. 3 månader. HELT SJUKT!

 

Ne nu ska jag plugga körkort sen diska och laga tjockpannkaka, de är ju torsdag idag!

 

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0