Äntligen!!

Äntligen har jag skaffat mej en blogg:) Marie hjälpte mej:) hihi tack Marie!!

Idag har det verkligen varit en utedag, först på jobbet då va jag ute ett tag, sen efter middagen gick jag, Marie och Maggda ut en sväng, efter det for jag och Marie till Fredrik, jag Lånade hans jämthund som jag senare ska använda för att Ida (min hund) ska lära sej att dra mej på skidor:D tänkte att jag skulle lära känna hunden lite först så vi gick en promenad:D Han va verkligen snäll!
Efter promenaden bjöd Fredrik på te:) de va gott!!

Nu ska jag gå tillbaka till tvn och fortsätta se UFC med Marie och killlen ;)

Bye Bye

Kommentarer
Postat av: emelie

Vad kul du skaffat blogg :) Då kan man ju hålla koll på dig lite! :)

2008-12-11 @ 01:27:16
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0