Igår

Igår va jag ute med svärmor och letade julklapp, sen kom Marie, först for vi ut raggade lite på byn, träffade hennes kompis från Lycksele, handlade.

När vi kom hem lagade Marie kyckling till middag, medans hon gjorde det tränade jag hundarna lite!


Kycklingen blev dunder god!

Sen bjöd hon på en ask Aladdin! De va super gott!


Efter middagen följde Marie mej till stallet, där träffade vi Emma också, pratade lite med henne.


När stallet blev klart for vi hem spelade Mariokart och åt mer choklad!




Så idag! Nu sitter jag här framför datorn kl. 8.. varför gör jag det nu? Jag har inga barn och jag är inte alls så morgonpigg..

Kl. 6 steg jag upp för att förbereda mej för ett dunder pass på jobbet, 7-22,


Jag kommer till jobbet men de visar sej att jag inte behövs där??

Men däremot ska jag börja k.l 17, alltså 17-22. Jag har fått fel tid!!


Men jag måste erkänna att det är ganska härligt att stiga upp tidigt, nu har jag ju hela dagen på mej att göra nått! Fast jag kommer säkert att somna framför tvn, men jag ska försöka att låta bli!


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag åker nog inte till stallet förrän vid 16-17 tiden, men då skulle du jobba eller?

2008-12-18 @ 11:00:21
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Idamari

Hej. Roligt att hitta dig här. Vi sågs ju lite i sommras hos Emily, men visste inte säkert om du hade blogg. Men här var du, så nu ska jag läsa vad du pysslar med : )

2008-12-18 @ 15:32:27
URL: http://maire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0