Innan jul

Oj oj oj.. Nu har det varit mycket att göra innan jul!


I söndags va ju pappa, Allis (lillasyster) och Evy (pappas tjej) här!

Det va jätte kul! Vi spelade lite Mariokart och gick på en promenad på byn.


Sen lagade vi middag också, eller jag gjorde;) det blev kyckling med championer och lök, mums vad gott det blev!


Sen på kvällen när pappa och dom åkt så åkte vi till svärmors hus, där hade Mickes syskon kommit hem så vi va där en stund och firade en sen födelsedag, då en av Mickes bröder hade fyllt år.


Efter det så blev det hem ca 22, för jag skulle upp på måndagen och göra ett super pass på jobbet!


Alltså måndagen va de jobb hela dagen. 7-22


Tisdag idag! Först och främst så tog jag min längsta sovmorgon på länge! Jag sov typ till 11:30!!!
Efter det så steg jag upp åt frukost och fixa lite, sen gick jag ut med Ida och tränade lite lydnad med henne! Hon va jätte duktig!

Hehe det va en tant som såg mej, som stod på en balkong, men jag såg inte henne, hon hade själv tävlat mycket och sa att jag och Ida va jätte duktiga! De är ju alltid kul att höra!


Sen gick jag in och sa till Micke att jag skulle börja gå mot stallet och att han fick hämta Ida när han va klar, för jag hade tänkt släppa Savoj i ridhuset  och då vill jag inte ha Ida där, jag hann till stallet, blöta betfor, fixa frukost och mocka, då ringde Micke: oj jag glömde bort er.

Men jag va endå nästan klar, att fylla hö, jag kunde inte heller släppa Savoj i stallet för att dom red där.


Efter stallet blev det jobb.


Och nu kom jag hem och uppdatera bloggen ;)


Nu kommer Micke och Ida hem också och ja ska fixa endel för imorgon!


Det är ju jul imorgon!!  :D





GOD JUL PÅ ER ALLA!!!!

  


Kommentarer
Postat av: lillsyrrrran

god jul! såhär i efterhand. ;)

2008-12-25 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0