Jobb på morgon

Idag steg jag upp 05.30 för att jag skulle öppna förskolan, det gick ju bra:)
Men sen när jag kom hem igen ca 9 så tänkte jag att jag skulle vara vaken,
så jag tog min bok och la mej i sängen å började läsa, de va inte så smart för då somnade jag ju såklart.

När jag vaknade sen så va kl mycket och det blev till att äta lunch kl 13 korvstroganoff, mmmuummsss.


Sen skickade Emily ett sms å frågade om vi skulle gå till stallet tillsammans i eftermiddag  :) klart jag vill!! :D


Nu måste jag ut och handla lite julklappar,  Micke väntar!


Kommentarer
Postat av: Maglate

Julklappar, måste också börja handla julklappar.

2008-12-12 @ 17:52:07
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0