Jobbdag

Idag har det varit ennu en jobbardag!  :)


Jag steg upp 06:00 åt frukost gick på jobbet, kom hem på lunch 12:00 då min älskade Micke hade fixat lunchen, slängde i mej matén och sedan gå till jobbet.


Gick hem och åt middag, samma sak Micke hade fixat maten, då hade jag lite längre rast så jag sov en stund också. härligt.

Tillbaka på jobbet 18:30,

och nu är jag hemma för kvällen!

Fast jag är sviiin trött och kommer att somna så fort jag ser sängen!


Men imorgon är jag ledig!! ..... eller så ringer dom imorgon kl 07:00 och säger att jag ska jobba...






Tur att Micke är hemma och tar hand om Ida!        Bilden är tagen i Lycksele i våras, vi har mycke mer snö nu;)



Nu ska jag titta på tv, sen ska jag sova sova säng säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0