Julafton och Lycksele

Vilken bra jul det har varit! Och på juldagen åkte jag Micke och Ida till Lycksele för att hälsa på pappa, Allis och Evy, nog för att dom nyss va här men vi ville ju se huset också.

Alltså 7 sovrum, 2 vardagsrum och 3 toaletter!! Det är ett stort hus! Och super mysigt med!


Vi var förbi och hälsa på Emilie och Robert med! Såå länge sen jag träffade henne!

Vi pratade en lång stund, känns som om jag måste dit igen, det är alltid så roligt att umgås med henne, fast jag har ju aldrig tid att umgås med vänner när jag är i Lycksele, då vill jag ju först va med pappa och Allis!  


Där va vi i alla fall tills igår, dom va sjuka där, eller hade nyss varit, jag och Micke har blivit smittade, jag känner att min hals inte är så bra och jag hostar mycket.

Men ikväll ska jag ju på stallet, jag ska rida med! Så jag har förberett mej med Alvedon :D



Tänkte att jag skulle visa lite bilder från julafton.



Ida fick också såklart julklappar!:D det va grisöron i detta.




Inte så bra bild på tele.. men denhära klänningen fick jag av Emilie :)
Hom är så snäll!  Den hade jag på julafton:D



Kommentarer
Postat av: Mariiiie

Gissa va ja ha kööööpt? :]

2008-12-29 @ 22:32:10
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Agneta

Vad är det för lyxigt hus då?

2009-01-07 @ 22:46:10
URL: http://sandberg84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0