Längtar

Imorse åket jag med Emily till stallet för att mocka ca 7:30, jag tänkte göra bort det nu på morgon för att Pappa lillasyster och Evy ska komma hit till villis idag!! :D




Igår va jag i stallet länge, jag for dit 13 och tillbaka ca 15, det jag gjorde va att mocka, fixa fodret och borstade Savoj. Ida fick också följa med.


Alltså jag skriver inte så mycket om henne egentligen.. Inte så mycket jag borde skriva.


Vi tränar varje dag, jag hade ju tänkt att tävla med henne i framtiden, alltså i lydnad då, hon är jätte duktig på de mesta i lydnad, men det jag måste träna mer på är självaste fot!

Alltså att hon går bredvid mej och har koll på mej, (tittar upp i mina ögon/ansikte).


Men de tävlingarna är långt bort än..  ;)


Ne nu ska jag fixa lite innan dom kommer!

Ska försöka få Micke ur sängen också, sen såklart ska jag ut med Ida!





Bilden är tagen med mobilen   ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0