Stallet sedan Emily

Idag har det varit ganska full fart. Först blev det att jag och Micke handlade några julklappar, skönt att få bort några på listan ;)

Sen följde jag med Emily till stallet, där blev det att jag mockade åt Savoy, borstade honom pyssla med hon och så :) Fixade maten så den blev klar med, ska följa med henne imorgon också och släppa ut hästarna. :)

Såå himla roligt att ha Savoy att bry sej om:)


När Jag va klar på stallet blev det middag hos svärmor, Tacos de va jätte gott!! Och choklad till efterrätt!! 

Emily hade bestämt att jag och Micke skulle se idol hos dom,  Jag såg inte så mycket för jag och Emily pratade mest hästar :)

Det är verkligen mysigt hos dom!

Och Kevin vann, hoppas att det går bra för honom nu!

Ida och Nikki myste en massa ikväll också!
Jag tror Ida vill ha en egen Nikki ibland, tur att hon får låna henne när vi hälsar på ;)

Här sitter Nikki och Ida och myser framför tvn!


Kommentarer
Postat av: Emily

Åh vad dom är fina våra små gryn!

2008-12-13 @ 08:59:54
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Maglate

Savoy vems häst är det ? =)



Sv: Amenklart ! Vi skulle ut och handla idag men sluta med att vi beställde en pizza och gick och hälsa på Tommy sedan for jag och hämtade Fanta så har två hundar nu =)

2008-12-14 @ 00:39:48
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Emily

Sv: Haha, jag var fan lite trött idag också. Du har ju inte uppdaterat bloggen om helgens eskapader!

2008-12-15 @ 22:17:58
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0