stallet

Igår va jag och Emily på stallet hela dagen! Härligt!


Och jag fick äran att hjälpa Emily att rida 2 ridskolehästar! De va verkligen kul!

Först red vi ut, jag på Lill-Birk  och  Emily på Sockan, hehe de tyckte nog Lill-Birk va lite roligt, han gjorde några små skutt :)

Sen skritta vi i ridhuset, jag på Stor-Birk och Emily på Charmeur.


Jag tog ju såklart några bilder också som jag måste visa;)


 
Jag på Lill-Birk                                                                             Emily på Sockan



  
Jag på Stor-Birk                                                                                  Fast det inte syns men det är Emily på Charmeur!

Jag måste ju erkänna att Emily är en mycket bättre fotograf än jag, fast de ser ni ju gasnska tydligt!


Jag red ju på Savoj förrgår tror jag det va och de gick ju jätte bra de också!

Han är verkligen härlig att rida, och duktig fast han är så ung!



Ne nu måste jag laga lite mat så min sjuka-hungriga-pojkvänn blir mätt och glad:D



Kommentarer
Postat av: Mariiiie

Hihi, klart ja löpte ett Wii ;)

2008-12-30 @ 17:52:45
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Emily

Fan, jag ser ju ut som ett megafläsk på Sockan!

2008-12-30 @ 17:55:45
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0