Trött!!

Sitter här halvsovandes och ska börja skriva, blir en snabb genomgång på dagen sen ska jag sova!!


Idag har jag verkligen haft fullt upp!


Steg upp åt frukost, sen jobbade några timmar, hem vänta på att Micke ska bli klar, ut för att handla resten av julklappar, hundfoder och storhandla mat inför julen.


Stallet efter det,
kändes väldigt avslappnande att stå och mocka! Endel folk tror att mocka är skit göra.. Men sanningen är att de är så avslappnande och de blir lite som terapi för en själv!


Myste med Savoj, borstade honom å så,

sen fick han springa lös lite i ridhuset, de tyckte han om.


När jag va klar på stallet kom jag hem. Jag och Micke for då direkt till svärmor för att äta middag, och jag  va super duper mega hungrig! Jag hade inte ätit sen imorse.


Men nu är jag propp mätt å belåten!


Natti natt :D

    


Kommentarer
Postat av: Idamari

Ja, det finns konstiga människor.. ja, det ska bli kul att se vad som händer hos dig med både hästar och hundar och allt sånt : )

2008-12-19 @ 22:19:47
URL: http://maire.blogg.se/
Postat av: SARAH

Hejsan!

Jag har en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja att du svarade på:)

Intressant blogg föresten!:)

Kram Sarah

2008-12-19 @ 22:36:16
URL: http://sarahdem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0