Blev bättre

Dagen blev bättre när jag fick vara barnvakt till 2 uderbara pojkar:)
Vi spelade tv spel sen gick vi ut till lekparken vi har här utanför, haha och en va pojkarna tyckte att de va den colaste lekparken;)


Efter det så matade jag min orm men en levande mus:) det va såå häftigt att se,!
Jaja jag vet.. djurplågare!! Men så är det inte, för tänk att musen fick dö en naturlig död, jaa de fick den! Ormar dödar och äter  möss hela tiden i de vilda.

Men musen bet ormen, den blev inte trängd och bet den, utan när ormen fångat musen och hade kramat ihjäl den så upptäckte jag att musen huggit fast i ormen just bakom huvudet, inge hårt jag petade lite så lossnade musen, men musens nos va aldeles blodig.
Jag får väll se hur såret ser ut imorgon, jag tvättade så gott jag kunde idag. 

Magda va också och kollade på när ormen fick sin middag:D   

Kommentarer
Postat av: Magda

Bästa synen på länge ! ;D

2009-04-22 @ 23:34:43
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: Emily

Haha, Horny fick motstånd!

2009-04-23 @ 09:26:25
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0