:)

Igår hjälpe jag en tjej med hennes hund, det gick hur bra som helst, han är kastrerad så ikväll om vi går ut så kan jag ta med Ida, roligt när dom uppskattar hjälpen och själva ser skillnaden på hunden! Va hundvakt åt Viking igår också, dom följde med ut på promenad med.


Viking



Ska iväg och jobba snart, ska bli kul för nu har jag varit ledig i 2 dagar och jag vill jobba lite :)

Hade tänkt att gå ut med Rambo i tisdags, men de blev inte, Magda är ju i Umeå, Rambo är hos Magdas mamma och hon tyckte att jag skulle ta ut han någon gång men det har inte blivit av..


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi ska flytta till Agneta å Dennis hus =) Så vi förflyttar oss inte nå långt bara två hus bort =P De här huset känns en aning litet så vi är less på att bo här =P

2009-03-25 @ 09:02:58
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/
Postat av: linda

Ha man inge val så måste man ju.. Vill ju inte bo i lägenhet.. Är ju så fruktansvärt skönt å ha sitt "eget" å tomt =) Hoppas bara att de bli så att vi kan flytta =) Då måste du ju komma på inflyttnings fest i sommar =D

2009-03-25 @ 12:41:23
URL: http://sandberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0