Inte meningen att skrämmas ;)

Igår va jag hos Emily, vi gick på en promenad i de soliga vädret.






Nikki är så otroligt sööt!!!



Idag när jag vaknade så vart jag lite förvånad, allt va vitt! Träden asfalten som kommit fram, blev lite deppig, men dom säger ju om de snöar så töar det fortare, hoppas att solen kommer fram snart igen!



Har inte hänt så mycket, hehe eller igår när jag och Emily va ute och gick så hörde jag värdens smäll PANG!! Och igen igen, jag kände igen ljudet, det va från en bil, så Ida blir livrädd och tänker fly (men hon blir bättre och bättre! Skakade inte ens den här gången!) I alla fall så smäller det igen å då är bilen bredvid oss, jag blir fly förbannad, och Emily ger mej ett råd att jag ska fråga om det är nått fel på bilen innan jag skäller på dom :) Hehe och de va ju smart, så jag går mot bilen ser att det sitter 2 tjejer, knackar på rutan och ena tjejen håller på att flyga genom taket.

Hon öppnar och jag frågar :Är det något fel på bilen?


-   Ja jag tror det!


-   jaha, för det brukar vara någon här som kör runt med bilen och smäller med den!


-  Men de va vi, men den börja smälla nu...


-  Ja men jag menar förut, En del tycker ju att det är så himla kul och tufft att bilen smäller, och dom fattar inte att djur och människor blir rädda! Hade det varit så att ni hade kört runt och tyckt att de varit tufft så hade jag skällt ut er.


Då skrattade som lite nervös;)


Såg igår kväll att bilen stod kvar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0