Jag har blivit utmanad av Emelie!

Fyra tv program jag brukar se: Greys Anatomy, Mannen som talar med hundar (Cesar Millan är min gud!), Vänner och fredags program (typ lets dance, Idol osv. osv.)



Fyra saker jag gjorde igår: Va ute med Ida, jobbade, såg på bio och somnade i soffan.



Fyra saker jag längtar till: Tills jag har råd att ta körkortet, köpa min Grand danois valp ;) Ett fast jobb och att få träffa min stora syster!



Fyra saker som står på min önskelista: Grand danois valp såklart! Nya skor, få en  miljon  och Få en resa så jag kan hälsa på Cesar Millan ;)



Fyra saker jag avskyr: Ovänner, Folk som inte kan ta ansvar för sina djur! Människor som dör för tidigt och bråk/krig.



Fyra saker jag tycker om att göra: Hjälpa folk med deras "problemhundar" och lära människor hur dom ska jobba med hunden, gå ut/träna med Ida, vara med mina underbara vänner  och myskväll med Micke såklart;)



Fyra saker jag åt igår: Mjölk och flingor, 2st mackor, ett äpple och köttfärssås m spagetti.



Fyra bloggar jag utmanar: Emily, Vanja, Marie och Maggda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0