Jobbig tid en månad nu..

Ida börja löpa idag, som jag anade att de skulle börja snart.


De jobbigaste med det är att hon löper såå himla mycket och att jag måste ha tikskydd på henne, måste även ha med det när jag hälsar på folk.
Men jag kom på att hon ska få bära de hon behöver ha med sej i sin väska :)


Annars idag så vet jag inte vad jag ska göra, fundera på att ringa till Emily :D



Fyy vad lite jag måste ha att skriva om när jag skriver om att min hund börjat löpa!!








Ida och Fanta.


Kommentarer
Postat av: Emily

Vet inte om du har märkt det, men på bilden så ligger det en hårig råtta bredvid din hund :-)



Ring mig gärna, jag ska till stallet sen.

2009-03-23 @ 14:26:43
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0