Kommit ihåg att ställa FRAM klockan??

Allis kom i fredags, de va verkligen kul att se henne!

Jag slutade  kl 22 på fredagen, då kom Allis, Micke och Ida, vi gick hem tillsammans, sen såg vi lite tv och sov.


Lördagen gick jag och Allis på byn, hon skulle kolla efter ett par skor men hittade inga.
Haha men vi hittade en leksak som jag va tvungen att köpa! En elektrisk bleckpenna;) så när man ska trycka fram själva stiftet så får man en stöt, oj oj oj vad jag och Allis skrattade när vi lura Micke haha!

Han sa att han skulle ge igen fast 10 gånger värre, jag är lite orolig faktiskt..


Vi va också till Åsele på marknaden, men de va inte alls nå roligt, det va ju så kallt, snöade och trist, köpte en kampleksak till Ida och lite godis.


Sen såg vi Robinsson, åt lite gott till, släkte alla lampor, fast inte tvn. ;)



Sen åkte dom imorse, och Micke kommer hem ikväll.



Vet inte vad jag ska göra idag? Känner mej lite deppig, för när jag steg upp idag så snöade det.. och de har inte slutat än, det har kommit hur mycke som helst, det ser inte ens ut som om att det har töat nått längre..


Kommentarer
Postat av: syrran

men du kan ju inte skriva att den ger stötar! ;)

då kommer ju inge luras. ;p

2009-03-29 @ 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0