Måns på skidor??

Ja de va väll inte den jag hoppades på skulle vinna, men de va i alla fall inte en av dom sämre, jag hoppades på 1000 miles, kanske lite på Måns för att han hade lovat att han skulle åka vasaloppet nästa år om han vann, och att han inte ens har stått på skidor, haha jaa de hade kanske varit lite kul :P


Vem hoppades ni på?





Det har verkligen töat idag!
Det har varit hela + 4 i skuggan! Imorse när jag gick till jobbet va största delen av "stora" vägen snö på och om de inte va snö på något ställe så va det is!

När jag gick hem så va vägen helt bar, till och med trottoaren va framme, inte helt med de mesta :)
de va himla kul att de är vår snart!


Imorgon ska jag upp igen och jobba så nu måste jag sova!
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0