Mätt av en lite nöt godis!

Vaknade ca 8.00 och va jätte hungrig, men jag vägrade att kliva upp så jag somnade om efter ett tag och började drömma, jag drömde att jag va med Emily vi letade efter en häst till mej men jag minns inte att jag köpte någon. :(

Men jag minns att jag  åt en godis, en liten godis med en nöt i.

Sen vaknade jag igen av att tele ringde ca 9.00 och då kände jag mej äckligt mätt, alltså jag är inte alls sugen på frukost, och jag som älskar att äta frukost, det känns som om jag har ätit typ hur mycket godis som helst!


Är det för att jag drömde att jag åt den lilla godisen?


Kommentarer
Postat av: Emily

VAFAN du skulle ju ha et superfet sovmorgon! Typ till 12 minst! Jag som precis har låtit lillan somna inomhus. Hade jag vetat att du var vaken hade jag dragi med dig ut. Idag ska vi gå, det är prima väder. Ring mig!

2009-03-16 @ 10:09:11
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Linda

Det är hos Martins föräldrar vi rider =)

2009-03-16 @ 14:07:00
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0