Nu är jag tebax!

Fyy vad trött jag är! Igår blev det ett sånt långt pass, men jag är helt ledig i helgen!


Jag mår lite underligt, jag är som pigg och vill ut! Ut i de fina vädret, men endå så är jag trött och kroppen känns trög..

Gick ut bara en kissrunda med Ida men de blev inte bättre. Men jag måste ut iallafall.


Ska ringa till Magda och kolla vad hon gör idag, om hon har lust att följa med på en tur med hundarna, men först så ska jag mata ormen!


Imorgon tänkte jag prova att sätta ihop ormarna, hoppas bara inte att Cornie äter upp Elliot, jag hat haft dom tillsammans ett tag under uppsikt och de har gått bra, få bara se till att Cornie inte blir hungrig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0