Pinsamt!

Fyy vad arg jag kan bli på kommunen! Dom sandar ju inte, så det är en väg som jag går varje dag och idag föll jag! Alltså vägen är alldeles guppig och de är blåis! Det har alltså töat och sen frysigt så de går verkligen inte att gå där, man ser ju ut som en gammal kärring som går när man går där och man måste titta ner hela tiden, och man går mitt i vägen för där trottoaren ska föreställa att vara, haha jag de går ju inte alls att gå där, dessutom är det nerför hela vägen! I alla fall så föll jag när jag va på väg till jobbet och nu har jag värdes bila på mitt knä och de värker som bara den! Och det är så pinsamt när man faller också..



Bilder från igår när jag och Ida gick till Emily



ida njuter i solen!







just det minns ni den dära jätte bra nya hund-borsten jag köpte när jag va i skellefteå? 

SÅHÄR BRA ÄR DEN!



 fattat inte att de kan komma så mycket hår från en hund som det knappt ser ut att ha någon underull alls!


Kommentarer
Postat av: Anna

Shit pommes! den där kammen skulle jag verkligen behöva.. inte till mig då , men min golden ;)

Vart köper man den? o vad heter den?! =)

2009-03-31 @ 18:34:21
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0