Rubrik?

Igår va jag med Emily lite på dagen, de va kul! Jag har inte varit med henne på länge, och Nikki växer så himla snabbt! Hon har gått sina första steg och hon tog några steg då jag va där, och hon blir 1 år på söndag!!.. Hon va ju nyss bara en liten bebis som rymdes raklång på låren :)


Senare for jag, Micke, Emily och Jocke på frasses det va gott, synd att Emily ska bort idag för de hade varit så kul att va med dom ikväll och umgåtts :)


Efter att vi ätit på frasses for jag och Micke hem, sen jobbade jag en stund på kvällen, fy jag hade ont i huvudet med, efter det blev det stor handling, de behövdes ;)


Idag vet jag inte vad jag ska göra, fundera på att kolla när maggda slutar så  kan man kanske gå ut med henne.


Nått jag ser framemot är fredags middagen hos svärmor :)  


Kommentarer
Postat av: Linda

Jo den är verkligen bra =) Va kring hundringen ja betalade. Köpte den på Tradera.com =) Där bruka man få tag i mycke i bra pris =)

2009-03-13 @ 13:53:26
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0