Smutsig hund!

I måndags tror jag att de va, ja jag och Ida va jag ute på byn och gjorde några ärenden, sen gick jag upp till svärmor och va där ett tag, va länge sen bara jag och hon umgicks, de skönt att vara ensammen med henne, prata om allt möjligt :)


Efter det gick jag med henne en stund och då såg Ida ut såhär!





Så när vi kom hem blev det att ta bort det mesta grus med handduk, efter det fick hon ju såklart duscha benen och mage.

Sen klippte jag henne kort under magen rakade bort all hår mellan trampdynorna och klippte bort lite hår på frambenen, nu har det inte töat på ett tag, men jag gruva mej när det börja töa igen, fy och jag vet inte heller om det är bra eller dåligt att ha vit hund när det är sånt här tö väder, är det bra för att  jag ser smutsen och kan ta bort det, haha och jag kan säga att folk tittade på Ida när hon gick runt och såg ut så här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0