Solsken och lila klet, kan de bli bättre? ;)

Kom just från Emily! Å de är så härligt att få vara där! Umgås med Emily det är så himla kul :D Snacka skit, djur, och om vad som har hänt, eller bara sitta tyst ;)


Vi gick iallafall ut i det super fina vädret!

Ida fick dra pulka och Nikki satt i den, uppför gick det ganska tungt så Ida fick trava, då gick de mycke lättare!


(Kolla bilder på Emilys blogg)

Snart så ska jag ta fram min röda fina skrinda så Ida kan dra Nikki i den!


Efter promenaden så gick vi in, Nikki fick söla lite med maten de tyckte hon verkligen va kul, haha hon är då inte rädd för klet!





Hehe och efter det blev det ett bad :D



Jag kom på att jag hade ett sånt fint kort på Nikki när hon lite mindre;)





Ne nu ska jag börja laga lite mat, korvstroganoff, sen blir det att jobba några timmar.


Imorgon ska jag nog en sväng till Emily igen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, de är ganska härligt att man bara kan fara dit typ när man vill å rida =) Islandshästar äre vi rider =)

2009-03-16 @ 15:54:37
Postat av: Linda

Oj namnet försvann på förra inlägget..

2009-03-16 @ 15:55:44
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/
Postat av: Emily

Jag blir glad när du skriver så. Tänkte faktiskt iag på att det är så bra med dig. Man behöver inte alltid prata, man kan vara tyst och ändå blir det inte konstigt. Och vi kan prata om allt. Du är bäst!

2009-03-16 @ 20:56:13
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0