Stressigt blev det!

ÅÅ jag höll på att missa jobbet idag, jag som trodde att jag i alla fall fick vara ledig en dag i veckan, men inte det..


Jag ringde till Emily idag och frågade om hon skulle ut, då va dom redan ute och gick, hon och Jocke, så jag mötte upp dom.
När vi gick förbi Stenmans (ett kafé) så fick jag ett sms av Vanja, hon sa att hon såg mej och skulle sedan på möte, sen smsa vi lite till.



När vi kom hem till Emily och Jocke så tänkte jag om de va jag som skulle hoppa in för att dom skulle på möte, så jag smsade till Vanja igen och frågade vem som skulle jobba, då ringde hon och sa att det va jag! Och att jag skulle börja 12.30, kl va då 12.00


Oj... så de va bara att skynda sej, och i Vilhelmina finns det inga raka vägar typ, bara upp eller ner, så de va upp hela vägen för mej..

Blev bara 3 min sen, jobbigt att stressa.


Undra vad som hade hänt om Vanja inte alls såg mej eller om hon inte va på Stenmans, då hade det nog blivit lite pinsamt för mej..









Jag såg ju Män som hatar kvinnor igår! Oj oj oj så bra den va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0