Super sovmorgon imorgon!!!

Äntligen hemma! Imorgon ska jag ta en super sovmorgon ;)


Sen ska jag nog gå en sväng med Emily på promenad, de ska bli kul!
Ja och Nikki är 1 år idag!! Grattis Nikki!!


Och idag har de varit en super dag, alltså soligt, men jag har bara suttit inne hela dagen... Imorgon verkade det som om de skulle bli bra väder med! Jag hoppas att det stämmer, och på tisdag skulle de bli jätte fint väder med! Då hade jag kanske tänkt att se på bio, Män som hatar kvinnor! Jag tror att den är bra!


Ne nu ska jag titta en stund på tv, äta godis, vara med Micke och efter det blir det en lång varm dusch :D


Och Ida har fått vara med Annelie och hennes hund Viking hela dagen! Tack tack!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0