Uppe väldigt tidigt!

Steg upp imorse 5.30 gör mej klar, äter frukost, går ut med hunden och går till jobbet.

Så när jag kommer dit så visar det sej att jag inte ska jobba idag? Nee för då har chefen gett mej fel dag, det är nästa vecka jag ska jobba! Och det är inte första gången det händer.


Men nu är jag uppe och vet inte vad jag ska göra.


Ska i alla fall kolla med Emily vad hon gör idag så kan vi kanske hitta på nått :D




Skellefteå            


Skellefteå va ju som sagt underbart att vara i, för att jag fick vara med Hillevi!


Jag köpte några småsaker, och en sak som jag fundera på?


Jag och Hiwi går in i en djuraffär, sen ser jag på disken att det står en sån liten tv, jätte liten, i alla fall så på tv:n så visar dom en borste som verkar super bra! Furminator heter den. Dom borstar en Golden och det bara far hår hur mycket som helst, sen visar dom en Collie alltså en sån långhårig och det far mer hår, (såklart för att den har mer hår) men det far mycke hår! sen visar dom en korthårig hund typ riktigt kort, och de far och mycke hår, mycke för att vara en sån hund.

Så jag står där och blir helt fast, en kille kommer fram och frågar om jag vill ha hjälp med nått? Så jag frågar han om borsten är så bra som den visar på filmen?

- Jaa den är jätte bra! Jag har en sån till min hund! säger han.


- Men vad gör den så att den är så bra? Frågade jag


- Den är laser skuren alltså som det är på en hund-trimm.


- Aha, vad kostar den då?


- 450


- 450????!!!


- Ja, men den är på kampanjpris, egentligen kostar 500.

Det är en jätte bra borste, det finns en här nu, nästan alla vill ha den och vi säljer många, det är flera som har stått på kö för att få en.


Så han plockar fram den otroliga borsten och visar mej den.


Jag vet inte hur han lyckades men jag köpte den... Egentligen skulle jag väll ha lagt pengar på nått till mej själv.


Men borsten är absolut den bästa jag  har haft, ni vet den andra borsten jag har den som tog bort mycket hår på Ida, den kan ju typ slänga sej i väggen ;)


Men i alla fall en borste för 450?? Det är väll lite väl för dyrt??

Kolla här!

Jag måste ju vara lätt övertalad!?


Kommentarer
Postat av: linda

En sån där borste är ju super bra, de är de bästa ja någonsin ha köpt till hundarna =) Men ja komme mej en aning billigare undan =P

2009-03-12 @ 17:26:38
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0