ZZZZZZZzzzzzzz Gäspbloggning

Linn har tvingat mig att skriva ett par gästrader men jag har Inte en aning om vad.. Under tiden som jag funderar över vad jag ska skriva så tänker jag se hur många gånger som jag kan sriva "rap" innan jag blir less?!??!

rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap nu börjar jag bli duktig=) rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap...ok jag ska ge upp, men inte förrän jag har skrivigt rap tio gånger utan att stava fel... here we go rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap rap....Äntligen!!

Jag fick en Idé!! Den som räknar hur många gånger jag skrev rap i texten ovan och mejlar svaret till mig på [email protected] vinner "ett hemligt pris"....först till kvar gäller och endast en vinnst finns (priset måste hämtas hos mig personligen) Jag väntar på spänning och jag lovar att vinnaren kommer att presenterar här på bloggen!!
Nej urs nä.. nu ska jag sluta slösa eran dyrbara tid genom att avbryta skrivandet! Hade bäst!!

// Micke

Kommentarer
Postat av: Bloggjurun

Vilken otroligt genial tävling!! Har aldrig sett på maken till sånt kreativt bloggande! Sveriges absolut BÄSTA inlägg genom Tiderna!! Hurra!!!

2009-03-03 @ 11:09:40
URL: http://lindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0