Ida mår inte bra? :(

Kan en hund ha vår-depression?


För Ida mår verkligen inte bra, hon är så seg och orkar knapp att gå i samma takt som jag, hon leker fortfarande med bollar och har inte ont i nån kroppsdel (I alla fall inte vad jag kan se/känna).  Hon tycker att det är jobbigt att gå i trappor med.


I alla fall så gick vi till vet. idag, han frågade vad hon hade för temp.. (dumma jag som inte kollade det), men vi kollade där och den låg på normal.
 
sen sa han men avvakta då,


Men jag har ju avvaktat i ca 3 veckor!


Så Ida fick en tid hos vet. på torsdag.

Sen sa dom att alla tikar blir lite annorlunda efter varje löp, men såå stor ändring borde det väll inte bli?

Nån som varit med om nått sånt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0