God morgon

Ska snart iväg på jobbet och jag är inte alls sugen, känner mej sur och butter idag, mår lite illa och vill bara sova.

Tur att jag bara går halv dag 7-16, å jaa de är halvdag, heldag är 7-22 och de är verkligen hel dag!

På fredag åker jag och Ulf till lycksele och jag drar med mej alla djur!
Ida såklart, Safari, ormarna och mössen, fast dom kommer att vara döda då.
Pappa ska ta ormarna, jag ville inte sälja dem så pappa på får ha dom på foder.

Och Pappa fylde år igår, GRATTIS! Så vi ska såklart fira han också!

Nu är det jobbet som gäller..


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Oj, ja det var verkligen heldag! Att du orkar. Du är duktig du :)



Hade jag inte varit upptagen och ifall jag hade haft råd så hade jag gärna kommit till lycksele i helgen. Rebbe har ju kalas på söndag som hade varit roligt att va på. Och så var vi bjudna på dop i Malå i helgen men var ju tvungna att tacka nej till det oxå. Men hoppas ni får det kul och hälsa grattis till Viggo från mig! puss o kram

2009-10-22 @ 21:56:49
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0