Helg...

Jaa de är ju de, men jag har inte det, jag jobbar hela helgen 7-20... sen måndag 17-22.. kommer att vara dödstrött på tisdag.

Ikväll har ulf varit på kill-kväll hos Robert, ganska skönt tänkte jag att få vara nästan helt ensam, bara ligger under täcket med Safari, för Ida är hos Micke.

Jag bäddade ner mej i det härliga dun täcket och hade just lakt mej till rätta, då ringer Emelie och ville att jag skulle komma och se idol med dom, men jag sa att jag inte orkade och att hon fick komma till mej, men de ville hon inte och lyckades övertala mej att komma dit.
Hon kom med sin vita bil och vi for hem till henne och Andre och såg Idol (Rabih va sjukt bra ikväll!!).

Tyckte de va kul hos Emelie! Det måste vi göra om!


Är hemma nu och ska se vem som åker ut sen ska jag sova.
 

Jaa en jätte bra sak är att jag har fått förlängd mitt vikariat till 1 januari! JIPPI!!!

Go´natt


Kommentarer
Postat av: Tone

Man måst ju få se kisse katten nån dag :P

2009-10-16 @ 23:54:31
Postat av: Marie

sv: haha, jaa, man få ju hoppas på de :P

2009-10-17 @ 18:04:15
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0